Ahoj řidiči,
dnes Vám napíšu o mém profesním přestupu. Po krásných více jak třech letech, jsem opustil značku RENAULT a přestoupil jsem do VOLKSWAGENu..
Musím říct, že jsem se pro tento přesun nerozhodl z důvodu, že by mi vadila značka, případně snad produkty této značky s DIAMANTEM ve znaku… 🙂 Ano občas už ze srandy prohlásím, že to zase vlastně není DIAMANT.. 🙂 Jediný důvod mého odchodu však bylo to, že jsem se jaksi neztotožnil s fungováním svého bývalého zaměstnavatele. Nechci aby to vypadalo, že na svého bývalého zaměstnavatele chci házet špínu, to v žádném případě! Možná byla chyba v mé osobě a nyní najdou osobu, která na mé expozici, bude fungovat mnohem lépe a úspěšněji.. 🙂 Když zrekapituluji svou kariéru v automobilovém odvětví, tak je VOLSKWAGEN má třetí značka.. Za mlada jsem měl ještě krátkou štaci u FORDu..
Dnes už je to lehce přes měsíc, co ve VW pracuji. Za tuto dobu jsem postřehl pár zásadních rozdílu ve vozech těchto dvou automobilek. Možná to bude nyní vypadat lehce zaujatě, ale přesto Vám napíšu mé první postřehy..
Nejvtipnější problém v používání VW byl pro mě ten, že vozy této značky nemají oproti RENAULTU systém bezklíčového zamykaní fungující tak, že by stačilo z vozu vystoupit, odejít do určité vzdálenosti a on se zamkne sám.. VW samozřejmě umí také bezklíčový přístup, avšak funguje způsobem, kde musíte pohladit kliku, aby se vůz zamkl.. Než jsem si na tento způsob zvykl, tak se stalo například to, že mi jeden večer volá šéf se slovy: Martine, jdu domů z práce a vidím že golf nemá sklopená zrcátka, takže byl odemčený.. Dávejte si pozor a zamykejte auta! Ano šéfe, omluvám se! Zlozvyk z RENAULTu..
Jinak beru přestup do VW jako posun o krok dále.. Za mě osobně vnímám jako největší rozdíl především nabídku motorů, které VW nabízí do svých modelů! Diesely mají obsah 2,0 litry a dokáží mít výkon 240 koní.. Benzínové motory mají také obsah až 2,0 litru a umí nabídnout až 300 koní…
O těchto hodnotách, jsem si v RENAULTU mohl nechat jen zdát.. Ano, nepopírám, že když si nakonfigurujete vůz ve VW v plné výbavě, tak se dostáváte na dosti vysoké částky, ale osobně beru jako důležité, že zde ta možnost je! Samozřejmě že většina prodávaných vozů je někde uprostřed… Ale například PASSAT v takové slušnější výbavě dokáže nabídnout 2,0 TDI 190 koní, DSG, kdo chce, tak 4MOTION. A zde se dokážeme s cenou velice přiblížit takovému TALISMANU, který bohužel má maximálně 1,6 dCi 160 koní, EDC a kdo chce tak 4CONTROL (natáčecí zadní náprava).. Z tohoto důvodu, jsem také za 3 roky v RENAULTU prodal asi podobně TALISMANŮ, než už se mi podařilo prodat PASSATŮ za měsíc ve VW…
Takže za mě plusy RENAULTU:
- design exteriéru, kde je to však samozřejmě velice subjektivní, ale osobně se mi nové RENAULTY designově líbí…
- jak jsem již psal, jiný způsob bezklíčového zamykání, ale zde je to spíš o zvyku…
plusy VOLKSWAGENU:
- Široká nabídka motorů, kde si vyberou také řidiči, kteří jezdí rádi svižně a chtějí bezpečně předjed na okresce kamion…
- Široká nabídka také příplatkové výbavy..
- Zpracování interiérů, fungování infotainmentů..
- Pokročilé technologie, NIGHT VISION, adaptivní LED světlomety, Adaptivní tempomat až do zastavení a podobně..
Myslím že asi stačí.. 🙂 Tolik mé první postřehy a rozdíly v těchto dvou značkách. Příště Vám napíšu již jen osobní zážitky z ježdění ve vozech VW…
A co je asi nejvtipnější? V jakém voze jezdím nejčastěji…!! Jedná se o e-GOLF ! Ano já, milovník benzínu, který se vždy smál autům na baterky, asi stárne a mění lehce názor.. I když jsem pořád milovník benzínu, tak jsem zjistil, že jsou cesty a situace, kde může dávat velice dobrý smysl právě auto na baterky.. 🙂
Více již brzy! 🙂 Jo a prosím, jezděte opatrně, ohleduplně, zároveň však alespoň trošku svižně a používejte za volantem mozek.. Děkuji.. 🙂
Čao…
Komenty
Super drzim palce stotoznujem sa z tvojim nazorom co sa tyka aut. Pozdravujem