Ahoj řidiči,
dnes Vám napíšu o připojovacích pruzích a o tom, jak většině jedinců za volantem nedochází jejich smysl.
Takže lidi..!! Připojovací pruh opravdu neslouží k tomu, aby jste ho co nejpomaleji přejeli a na konci zastavili. Potkal už jsem také pár jedinců, kteří dokonce nezastavili na konci, ale pro jistotu už někde v půlce.. Prosím Vás! Připojovací pruh není STOPKA!! Zkusíme si to vysvětlit na příkladu.
Ideálním příkladem je připojování na dálnici. Nemusíte mýt extrémně výkonný vůz a nemusíte být ani extrémně nadaný řidič k tomu, aby jste zvládli dva kroky vedoucí k plynulému a bezpečnému zapojení se do dálničního provozu.
- Zatáčka vedoucí do připojovacího pruhu, se dá projet rychleji než 20 km/h.
- V případě, že úspěšně zvládnete bod 1., není problém v dlouhém připojovacím pruhu nabrat rychlost, která Vám s rezervou stačí k tomu, aby jste se plynule zařadili před nějaký z kamionů..
Myslím, že to není nic složitého, tak Vás prosím, zkuste dle tohoto návodu všichni postupovat v praxi.
Děkuji.